7 Eylül 2011 Çarşamba

GOLDEN ROSE 174-118

   Selam kuzucuklarımınnn tatlıı takipçileriii :)))
   İlk iş daha önce yaptığım ama tanıtmaya fırsat bulamadığım manikürümle başlıyorummm :)
Zemine Golden rose 118 numaralı ojesini sürdüm.rengi şahane sütlü kahveyi anımsatıyor :) tamda bunu düşünürken bunun üzerine şöyle dumanı tüten bir fincan kahve yapıyım dedim ama son anda vazgeçtim ve desen damgaladım üzerine. damgada kullandıgım oje golden rose 174 numaralı çikolata rengi ojesi inanılmaz güzel kıvamlı ve açık renk üzerine damga için uygun bir ojeee.
    İşte karşınızdaaaa....
Not:Fotolar çok net degil acele bir çekim oldu ve ışığı tam ayarlıyamadım :)

1 yorum:

  1. çiçekleri siyah yapsan (tabi benim zevkim) daha belirgin olurdu derim. maşallah ne azim var hergün uğraşıyorsun bu desenlerle :)

    YanıtlaSil