17 Haziran 2012 Pazar

ESSENCE STAY ALL DAY FONDOTEN

Selamlarrrr :))
artık eskisi gibi sık paylaşım yapamasammda arada bi görünüp kaçıyorumm :) Umarım bu durgun zamanları atlatırım biran önce
Neyse hepiniz biliyorsunuzki Gratis bizlere bir güzellik yaptı vede Essence markasını bizlere ulaştırdı.
 bende geri kalmadım tabiki bu durumdan ve sonunda dün ufakta olsa bikaç şey aldım :)
Ojelerde öyle çok gözüme çarpan renkler olmadı zamanımda dardı zaten ama direk beni büyüleyen 3 ojeyi kaptım onların yazısıda bi ara gelicek :)
 Bayadan beri cildime uygun bi fondoten arıyordum fakat henüz hoşuma giden bi ürün olmamıştı ama artık var :)
Tamamen deneme amaçlı almıştım ama baya baya aşk yaşıyorum kendileriyle.. sanırım sonunda buldum  :)) (essence stay all day)
Ürünün fiyatını tam hatırlamıyorum ama sanırım 13 TL falan gibi bir rakamdı.
Eger benim gibi aşırı terleyen vede soluk bi teniniz varsa kesinlikle öneriyorum.zira ince yapısıyla sabahtan beri ne bir parlama nede bir akma yaptı.Kesinlikle öneriyorumm :))

2 yorum:

  1. Merhaba :) Bloğunu yeni keşfettim.
    Sence bu ürün yağlı ciltler içinde söylediklerini hakediyor mu onu merak ettim , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinn :))) açıkçası benim cildimde yaglıdır vede ben hala çok çok begeniyorum bu fondoteni özelliklede bu yaz aylarında parlama olayını sıfıra indirmesi birebir benim için.Mutlaka denemelisin

      Sil