19 Temmuz 2013 Cuma

NIVEA'DAN MUHTEŞEM BİR DUŞ JELİ SERİSİ (HARMONY TIME )

Blogumda genelde yaptıgım manikürleri paylaşıyorum fakat beni bunun dışına çıkaran bi ürün kullanıyorum ortalama 1 aydır.
Bakalım neymiş bu güzellik.
Gratiste alışveriş yaparken gözüme bu güzellik çarptı bir süre o bana baktı ben ona en sonunda kavuştukki o nasıl bir kavuşma :) Muhteşem bir koku eşliginde mest olmuş bi şekilde ve yumuşacık çıktım banyodan :)
Kendileri Nivea'nın çıkarmış olduğu bir duş jeli.
Peki nasıl olduda beni kendine aşık etti bakalım.
Benim tenim öyle enteresandırki kendime ait bi parfüm bile bulamadım paralar döktüm en pahalısından aldım ucuzundan aldım yok arkadaş sıkıyorum anında koku kendini tölore ediyor falan.Duş jellerindede aynı sıkıntıyı yaşadım arkadaşlarım mis gibi kokarken bende hayatta koku kalmazdı :)
Ama bu ürün öyle güzelki kremsi yapısı sayesinde cildinizi nemlendiriyor yumuşacık yapıyor.Onun dışında o muhteşem kokusu o kadar kalıcıki parfüme deodaranta gerek kalmıyor.
Ben gül yaprakları ve hindistan cevizini denedim ikiside muhteşem serinin diger jellerininde kokularına baktım açıkçası benim en çok hoşuma giden gül yaprakları oldu ama tabi zevkler tartışılmaz :)
Neyse efendim bana kalsa uzatırda uzatırım :)
Mutlaka ama mutlaka bi deneyin inanın sizlerde vazgeçemiyeceksiniz :)
Kocaman kucaklıyorum sizi :*




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder