2 Ağustos 2013 Cuma

LİONESSE NAİL PATCH STİCKER ( Tırnak Bantları )

Selamlar 
Sonunda Fotograf makinamın şarj olayını hallettim :) Ve bi videoyla burdayım :) 
Pek ugraşamadım bu yüzden eh oldu ama olsun sanırım bu bantlardan alıp kullanmak isteyenler için ögretici olmuştur.
Videodada gördügünüz gibi bantları yapıştırmak oldukça basit.
Kullanım açısından hoş bi ürün özellikle ugraşmak istemeyen fakat farklı tırnaklara sahip olmak isteyenler mutlaka denemeli.
Ürün kalıcılığı hakkında fazla bilgi veremiyorum çünkü bende soyma gibi bi hastalık var :) hatta bu  yüzden  fimo bile çok nadir kullanıyorum :) Bu yüzdendirki ben yaptıgım gece soydum çıkardım hepsini :)
Ama düzgün kullanımla sanırım 2 gün falan kalır diye düşünüyorum :)
Ben bu ürünü Watsons büyük bayram indiriminden aldım
Fiyatı 6,99 TL  sanırım
İşte yeni videomla karşınızdayım :*
Rengarenk kalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder