18 Şubat 2012 Cumartesi

DAY 10 : GRADIENT NAILS

Selamlarrr..
       Bugünkü konumuz Gradient yani renk geçişli tırnaklarr.Ben bugün için pembe ve tonlarını seçtim.Küçük tırnagımdan başlayarak açıktan koyuya dogru geçiş yaptım.
                                   Kullandıgım ojeler  küçük parmagımdan baş parmagıma dogru şu şekilde

GABRİNİ 306
RİMMEL 294 PINK OF ME
FLORMAR SUPERMATTE M116
FLORMAR SUPERSHINE 32
CATHERİNE ARLEY 65

11.Günde görüşmek dilegiyle rengarenk kalınn :))

NOT:Tırnak etlerim çok kurudu ve ne yapsam düzeltemiyorum :( Kötü görüntü için üzgünüm....








4 yorum:

  1. Pembenin tonlarına bayılıyorum benim için yapılmış sanki:))) çok güzel


    http://2chenindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) evet çok cici bir renk :) teşekkürler cnm sana ithaf ediyim bu manikürü :)

      Sil
  2. bu renklere hastayım hastayım....hele o catherine arley ojeler...Çocukken ne imrenirdim onlara yaa :)) tırnakların da harika canım maşallahhh :))

    bana da beklerim :))
    www.ozininmakyajbocesi.com :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürlerr canımmm :))) geliorum hemen

      Sil