24 Şubat 2012 Cuma

MİM!!!

Sevgili Ojeden Ojeye beni mimlemiş daha önce yapmıştım bu mimi ama tekrar yapıyorum malum sorular farklı :)))


1- Tek bi ojeni seçmek zorunda kalsan hangisini seçerdin?


-hımm ımmmm :) hepsi benim kuzucuklarım ya sanrım hepsi diyecegim ben bu soruya:)


2- Asla yanımdan ayrırmam dediğin 3 şey?


-Telefonum-El kremim ve not defterim


3- Kaç tane diziyi düzenli takip ediyorsun?


-Leyla ve Mecnun - Yalan Dünya


4- Çikolata olmadan yaşayabilir misin? :)


-Yaşarım :)


5- Sevdiğin kişi senden bir daha oje sürmemeni istese tepkin ne olur?


-En son çok samimi bir erkek arkadaşım yeter artık facebookta paylaşma görmek zorunda degiliz dedi.Bende istersen silersin umrumdada olmaz yok neden sileyim diyosan gönderilerimi gizle dedim :))


6- Şimdiye kadar aldığın en güzel hediye hangisiydi?


-Çok hediye almadım ben yaa :(( Ama sanırım aldıklarım arasında kocişimin aldıgı söz yüzügüydü ::)


7- Şuan her şeyi bırakıp, istediğin kişiyle istediğin yere gitme şansın olsa kimle nereye giderdin?


-Kocişimle İzmir- Foça


8- Senin için ideal tatil hangisi, eğlence mi sakinlik mi?


-Ben eglencelerin kızıyım :)


9- Asla kullanmam dediğin bi oje markası var mı?


-Hayırr


10- Sedefli oje mi mat oje mi?


-Sedefli oje sevmem bu yüzden kesinlikle mat


11- Dinlemekten asla bıkmadığın bir şarkı var mı?


-Ben bir şarkıyı sevdigimde artık içimde çıkana kadar dinledigim için sıkılıyorum hemen :) Bu yüzden yok.

Bende bu mimi yapmamış olan kişilere aynı sorularla  gönderiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder