2 Mart 2012 Cuma

DAY 22 : INSPIRED BY A SONG (MADONNA-LA ISLA BONITA)

      Selamlarrr :)) Geldik 22. güneeee konumuz bir şarkıdan ilham alan tırnaklar.
      Bugün sabahtan beri sürekli hangi şarkı diye diye dolandım durdum diyebilirim :)) Ne zormuş bu ilham olayııı
      Neyse sonunda buldum.
      Madonna - la isla bonita şarkısı bana ilham verdi bugün.Ben bu şarkıya bayılıyorummm :))) Ne zaman bu şarkıyı dinlesem kendimi sıcak bir yaz günü.gün batımı vakti sahilde dolaşırken hayal ediyorum.:) Bende bunu yansıtmak istedim sizlere.Umarım başarılı olmuşumdurr. )))
      Bu arada farkediceksinizki tırnaklarım yine ve yine kısaldı :(:((( Baş parmak tırnagım kırılınca bende hepsini kısalttım :( Bu boyunda yakıştıgını söylüyorlar bana ama kendimi eksik hissediyorum tırnaklarım kısa olunca :(
Neyse işte fotolarrr 23. günde görüşmek üzereeee :) öpüyorum hepiniziii






15 yorum:

  1. nutkum tutuldu, mesleğinizi merak ettim sizin, sakıncası yoksa tabi, resim öğretmeni, ressam, grafiker gibi bi mesleğiniz mi var acaba ben kağıt kalemle bu kadar güzel çizemiyorum!!!! bu arada kısa halleri kesinlikle daha güzel ama sizin çalışma alanınız kısıtlanıyor değil mi, hoş buna rağmen yine bi şaheser çıkmış ortaya sevgiler. http://ojecadisijulyet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürlerrr güzel yorumunuz için.meslegim bunlardan hiç birisi degil muhasebe :))evet hem alanım kısıtlanıyor kısa tırnakta hemde uzun tırnak delisiyim diyebilirim :))

      Sil
  2. bayıldım! Çok guzel olmus, tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. baya başarılı, bayıldım! =)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten harika bir yeteneksiniz siz :) bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. 31 day challenge'a hevesleniyorum manikürlerinin güzelliğini gördükçe :) bu da pek şahane olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkür ederim tatlımmm.sende başlamalısın bence ne yapacagım derdinden kurtarıp zorluyo insanı biraz :))

      Sil
  7. Tek kelime ile, bayıldım...

    YanıtlaSil
  8. senden ders almam gerek :D ama malesef benimde tirnaklarim kisa :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sagol canım ama öyle ders falan alınacak bişiy diil ya.azcık sabır istek ince fırçalar ve akrilik boya yetiyor:))

      Sil