14 Mart 2012 Çarşamba

NFU OH 59

   Selamlarrrrr
   Bugün yeni aldığım kuzuşumu tanıtıcam sizeeee :)))
   NFU OH 59 numaralı ojesi kendileriii Sevgili DBMS Kozmetik Deryadan aldım bu ojeyi hemde oldukça uygun bir fiyata kendisine bir kerede burdan teşekkür ediyorum bu hayalini kurduğum markayla beni buluşturduğu için :)))
   Ben zemin olarak tek kat siyah sürdüm ve üzerine 2 kat Nfu Oh uyguladım.Kuruma hızı fena degil ,Sürümü oldukça kolay .yanlız mat kurudu bu yüzden üzerine bir kat parlatıcı sürdüm.Turuncu,yeşil ,sarı ve çok azda maviye dönüyor rengi.
   Oje beklentilerimi karşılamadı açıkçası yani bilenler bilir bu oje fiyat olarak oldukça yüksek degermi tartışılır açıkçası.
   Kleancolor Chunky holo black ojesi ile aralarındaki tek fark bunun flakeyli digerinin pullu olması.Bu büyük bir fark gibi görünmüyor ama yogun yani 2-3 kat uygulayınca her ikisininde verdigi görüntü aynı.
   Nfu Oh markasının holo ojelerini deneme imkanım olmadı ama sanırım aralarında bi seçim yapacak olsaydım kesinlikle hololarını seçerdim :) Bu arada söylemeden geçemiycegim kesinlikle uzun tırnaga çok çok daha yakışırr bu güzellik :))
   Daha fazla uzatmıyor ve sizi fotograflarla başbaşa bırakıyorummmm :)

DBMS KOZMETİK SİTESİ İÇİN BURAYA
FACEBOOK SAYFASI İÇİNDE BURAYA 





6 yorum:

  1. değişik bir ojeymiş, ancak benim tercihim her zaman klasikten yana oluyor, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Benimde bir zamanlar öyleydi siyah bordo :)) ama şimdi her renk süperrr

      Sil
  2. ooy hemende yazmış yazısınıı :D Güle güle kullan canııım. Açıkçası bende şişesini görünce çok hoşuma gitmişti ama sürdükten sonra gözümde fazla büyütmüşüm dedim :D İçimizde kalmadı en azından. Hevesimizimi aldık desem nedesem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sagol canım sende güle güle kullan :) aynen yaaa içimizde kalmadı diycez yapcak bişide yokki napalım :DDDDD

      Sil
  3. bende bu ojelere uzakdan yalanarak bakan birisi olarak olmadığına üzülmüyorum artıkmı desem.
    şu söyleyebilirimki müthiş durmuş;)

    kaça aldın onuda yazarmısın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşeküürler canımmm :)) fiyatı 30 TL idi.ama normal fiytları bu degil tabiki outletten aldım ben :)

      Sil