24 Eylül 2012 Pazartesi

CHINA GLAZE BC UNITED

Selamlar...

Sevgili DBMS KOZMETİK sayesinde ilk China Glaze ojeme kavuştum.
China Glaze BC koleksiyonu United
Siparişi verdiğim günün ertesi günü elimdeydi bu güzellik.Derya'cım sagolsun :)
Hemen denedim tabiki sim bombası diyebilirim bu oje için.Öyle enteresan bi durum varki bence oje normal ışık altında soft bi renge dönüşüyor güneşte ise ışıl ışıl parlayan bi bombaya.
İçinde sayamayacagım kadar çok renk var.
Tırnaklarımda 4 kat var.Kuruma hızı süper.Sürümü biraz zorladı beni simlerden oluşan bi oje olduğu için sanırım.
Dayanıklı degil  çabuk soyuluyor ama yadırgamadım çünkü simli ojelerin tümünde bu sorun genelde oluyor.
Temizlemesine gelince normalde tırnaklarıma zarar verdiği için ROON marka asetonumu kullanmıyorum.Fakat bu tarz simli ojelerin temizlenmesinde oldukça başarılı olduğundan dolayı kullandım.Ona ragmen inanılmaz zor temizlendi :)
Kesinlikle alınası bir güzelllik diyebilirim.:)

DBMS KOZMETİK Derya'cığıma bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Hem tatlı dili hemde alışverişimi bu kadar çabuk ve sorunsuz elime ulaştırdığı için.
DBMS KOZMETİK FACEBOOK SAYFASI
DBMS KOZMETİK GİTTİ GİDİYOR DÜKKANI 

NOT:SON OLARAK FOTOGRAFLARDAKİ NET BOZUKLUĞU İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM.YENİ FOTOGRAF MAKİNASI ALDIM.LENSİMİDE Bİ ARTKADAŞIMLA DEGİŞTİRDİM.FOTOGRAFLARI ÇEKTİGİM LENS NORMALDE UZAK ÇEKİMLER İÇİN EE HALİYLE YAKIN ÇEKİMLERDE SORUN YAŞANIYOR.AMA BU GÜZELLİGİ Bİ ŞEKİLDE SİZİNLE PAYLAŞMAM LAZIMDI :)






5 yorum:

  1. bu rengi hatırladım ben de görmüştüm ama açık renk geldiği için almadım pırıltıda da koyu renkler aldım hep.. ama güzelmiş..güle güle sür..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu tonu sevdigim için bunu tercih ettim açıkçası:) diyorum ya normal ışıkta soft bi renk güneşte sim bombası oluyor oje:) teşekkür ederim

      Sil
  2. Güle güle kullan gülüm, olsun yeniden fotoğraflarsın lensini alınca, hep birlikte daha güzel şeyler yapıp paylaşacağız inşallah öpüyorum arkadaşımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daglarda şu fotoları çekicem diye canım çıktı valla :) inşallah canım

      Sil
  3. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now
    each time a comment is added I get three emails with
    the same comment. Is there any way you can remove me from that service?

    Many thanks!

    Also visit my homepage :: chestfatburner.com

    YanıtlaSil