25 Eylül 2012 Salı

STRIPING TAPE LINE

   Uzun zamandır almak istediğim bi tırnak aksesuarıyla karşınızdayım :)
   Şerit bantlardan bi tanede olsa DBMS KOZMETİK Derya'cım sayesinde alabildim.
   Aslında Ebaydan yaklaşık 2 ay önce bi sipariş verdim fakat ilk defa sorun yaşadım ve elime ulaşmadı siparişim :(
   Neyse gelelim bantımı nasıl kullandığıma :)
   Tırnaklarıma Orkide 502 numaralı ojesini 2 kat uyguladım.Kuruma hızı oldukça iyi ..mat bi oje olmamasına ragmen mat bitirişli bir oje.Fırçası oldukça sert fakat sürümü gayet kolay.
Ojelerim kuruduktan sonra tek tırnagıma ufak ufak kestigim bantları yan şekilde yapıştırdım ve üzerine topcoat sürerek manikürümü bitirdim..
Hoşuma giden şık bir manikür oldu umarım sizlerde begenirsiniz...








6 yorum:

  1. tam benlik olmuş yeliz, bende siyah üzerine uygulamayı seviyorum gülüm :)

    YanıtlaSil
  2. harıka olmus bende derya cgmdan aldım ama daha denemeye fırsat bulamadım cok guzel olmus sıyah ustune :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm :) mutlaka denemelisin hem uygulaması çok basit hemde şahane :)

      Sil
  3. merhaba seni yeni takibe aldım canım

    gerçekten çok hoş uygulamışssın.bende bloğumda bu antları uyguladığım bir post yayınlamıştım fakat ilk acemilik çokda iyi olmamıştı:)Çok beğendim

    cosmo-trend.net beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmm.Eminim senin uygulamanda çok güzel olmuştur.Hemen geliyorum :)

      Sil