17 Kasım 2012 Cumartesi

Alacakaranlık Efsanesi : Şafak Vakti Bölüm 2

Gittim efendim serinin her filmini ilk vizyona girdigi gün izledim.
4 Kitabını 1 haftada bitirmiş biri olarak nasıl buldum filmi .
Bikere bu şekilde serisi olan kitapların filmleri genelde hep zırva oluyor saçmalıyorlar kitaptaki duyguyu yansıtamıyorlar..
ama bu filmde bu yok arkadaş bi film kitabıyla bu kadarmı birebir uyar o duyguyu aktarır yahu.Kitabı okurken gözümde canlanan o dünya birebir var bu filmde hemde en ince ayrıntısına kadar.
Bellaya gıcıgım ama arkadaş hatunun aşk hayatına bak yahu bi yanda Jacob (off offf ) bi yanda Edward (oyyyyyyyyyyyyy) vampirler kurt adamlar hayır yani bi boka benzese içim yanmıycak arkadaş :)
Bi afralarda tafralarda yok bıdı bıdı ötekine bıdı bilmem ne gıcık hatun ya gelde bizi gör sen hanım hanım diye saçını başını yolasım geliyor b:)))
Edwarda olan aşkımın bu etkisi büyük tabiki :))) Her filmden sonra gadanı alıyım Edward benide ısır napıcan Bellayı o kimin bokuymuş falan moduna giriyorum  direk :) Kociş uyandırıyo beni direk tabi orası ayrı :))
Aşıgım arkadaş ama yanlış anlaşılmasın ben onun o vampir halini seviyorum normalde hiçte begenmem :)
Kıssadan hisseye gelirsek
GİDİN İZLEYİN ARKADAŞ :) İZLEDİKTEN SONRA EGER KURT ADAM YADA VAMPİR OLMAK İSTEMİYORSANIZ HALA SİZDE Bİ SORUN VARDIR BENDEN DEMESİ YOKSA BENDE HİÇ SORUN YOK YANİ :)))

DİP NOT:EDWARD GEL LEN HADİ ISIR BENİ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder