15 Kasım 2012 Perşembe

PHOTO OF DAY 8-YOL

Selamlar
8. günümüze geldik sonunda.Konumuz yol
Bakalım bu gün için neler yapmışım..
Manikür olarak daha önce aldıgım fakat tanıtma fırsatı bulamadıgım Flormarın Süper matte serisinin M127 numaralı şahane gri ojesini 2 ince kat sürdüm.Tek kalın katta opak olabilir fakat taktir edersinizki kalın sürülen ojenin kurumasıda bir o kadar zor oluyor.Bu serinin bütün ojelerini çok seviyorum sürümü kolay fırçası oldukça iyi heleki bitirişi ve kuruma hızı muhteşem..
Ojem kuruduktan  sonra üzerine yolumunuzun çizgilerini çizdim vede manikürüm tamamdır :)
Fotograf olarakta Geçenlerde gittigim Belgrad Ormanından bir kare seçtim.
Eger İstanbul'da yaşıyor ve hala Belgrad ormanına gitmediyseniz çok şey kaçırmışsınız benden söylemesi.
Bi kaç ufak öneri vermek istiyorum.
Öncelikle Arabanız varsa ve arabayla gidecekseniz eger lütfen ama lütfen Girişe park edin ve Bentlerin oldugu bölgeye yürüyerek gidin Bu şekilde o muhteşem manzaraları kaçırmamış olursunuz.
Mutlaka rahat bir spor ayakkabı giyin ve yanınıza atıştırmalık birşeyler ve su alın :)Fotograf makinanızıda yanınıza almayı unutmayın tabiki :)
Hadi bakalım geçelim Fotograflarımızaaa








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder