9 Kasım 2012 Cuma

BENİM GÖZÜMDEN...

Selamlarrr
Biliyorsunuz ki şu sıralar inanılmaz bir fotograf merakı başladı bende :) Haftasonlarımı dag bayır tepe nere varsa artık dolaşmakla geçiriyorumm :)
Ortaya hoş kareler çıkıyor tabiki işte onlardan bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim


Yeşilköy sahilde işi rast giden bir balıkçı :)

 Yeşilköy sahil
 Yeşilköy sahil

 Yeşilköy sahil 
 Belgrad ormanı
  Yeşilköy sahil
 İzmir
 İzmir 
 İzmir
 İzmir-Menemen
 İzmir - Foça
İzmir - Foça 
 İzmir - Foça
 İstanbul-Rumeli Hisarı
 Bogaz köprüsü
 İstanbul-Ortaköy

3 yorum:

  1. süper kareler yakalamışsın ya bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. harika fotoğraflar bayıldım :)

    sanırım senin bloğunu hiç görmedim ...çok güzelmiş :)

    ben de beklerim bloğuma eğer istersen birbirimizi takip edebiliriz :) yorum bırakman yeterli hemen dönerim :)

    YanıtlaSil