2 Ocak 2012 Pazartesi

2012'NİN İLK ŞANSIZLIGI :)

Evet 2011' i geride bırakıp  yepyeni bir yıla girdigimiz şu günlerde çekilişimizi yaptık hediyelerimizin kargosu falan derken dün yüzük tırnagımın tam kökünden yarısına kadar kırılmasıyla ufak çaplı bir üzgünlük yaşadım.Hemen daha önce arkadaşlardan duydugum tırnak yamasını denedim fakat işe geldigimde aynı yerdeki çatlak hala duruyordu ve yamayı kaldırmıştı :( bir süre daha umarım kırılmadan böylece kalır hiç degilse biraz uzayana kadar ... Bu arada geçenlerde tanıttıgım alessandro tırnak uzatıcısınıda denemiş olacagım.
Fotograflayamadım ama yamanın nasıl yapılacagını anlatmaya çalışayım eminim bir çogunuz duymuştur daha önce..
1.ilk adım tırnagı aseton ile güzelce temizlemek.
2.ikinci adım olarak tırnagın çatladıgı yere kalın bir tabaka olmak koşulu işe tüm tırnaga herhangi bir cila veya uhu sürmek.
3. üçüncü adım evde bulunan sallama çay poşetinin içini boşaltarak tırnak boyutunda kestiginiz parçayı tırnaga yapıştırmak ve kurumasını beklemek
4.pürüssüz bir görünüm için tırnak üstü törpüsü ile tabakayı inceltmeden törpülemek.

İşte bu kadarrr bu işlemi her gün uygularsanız sizi bir süre idare eder.
umarım benimde işime yararrr :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder