27 Ocak 2012 Cuma

POWERPUFF GİRLS :)

Bembeyaz bir İstanbula günaydın dedik biz bu sabahhh :)) Fotoları daha sonraa :)))
Ama öncelikle bu sogukta benim içimi ısıtan manikürümü tanıtayım dedim sizlereee :)) Dün akşam eve oldukça geç geldik e dogal olarakta maniikürümü herzamanki gibi gözlerimden uyku akarken yaptım :)) Bugün tırnaklarımda severek izledigim çizgi film powerpuff kızları varrr :)) yüzük tırnagımada başkanı çizmek istedim fakat evde net olmadıgı için foto alamadım :)) o yüzden o tırnagım gizli kalacak :))
Hadi bakalım fazlaca uzatmadan geçiyorum manikürümeeee :))



örnek alınan manikür
http://polishartaddiction.blogspot.com/2011/05/powerpuff-girls-20.html

6 yorum:

  1. ya ama ben bunu senden önce yapıcaktııım :D çaldın fikrimi :D
    şaka bi yana çok güzel olmuş tatlışım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh :)) sende yaparsın şekerim nolcak :)) teşekkür ederimmm gözleri falan azıcık kaymış ama napalım artıkınn Ç:)))

      Sil
  2. Tırnak sanatı bu olsa gerek .)

    YanıtlaSil
  3. Süpersiniz,oje mi yoksa akrilik boya ilemi yaptiniz?Tirnak icin özel mi bu boyalar?Aydinlatirsaniz sevinirim.Seyda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerrr :) eski manikürlerimi ojeyle çiziyodum fakat son 5 manikürüm akrilik boya ile akrilik boyalarıda kırtasiyeden alabilirsiniz tırnak için özel bi boya yok

      Sil