13 Ocak 2012 Cuma

EBAY ALIŞVERİŞİM

      Sonunda 16 gün önce verdigim sipariş elime ulaştııı inanılmaz mutluyum huzurluyum :))) Ebayde inanılmaz güzel makyaj paletleri ve tırnak aksesuarları satan bir satıcıdan aldım.Aynı zamanda bir çok üründe kargo ücretsizdi vede kargoya verildikten 14 gün içerisinde elime ulaştı çok hızlılar :)))Toplam 6 ürün 54,00 TL'ye geldi kargolarda dahil .Satıcının dükkanına ulaşmak için tık tık
    Daha fazla konuşmadan hemen geçiyorum fotoğraflaraa :))

    Bu arada dün ojelerimi düzenledim baya çogalmış yarın onlarla ilgilide bir post hazırlayacağım....
Hafta sonunuzun rengarenk geçmesi dileklerimle :))


And finally after 16 days i handled my order and that makes so happy... I just found a seller on Ebay and he is selling unbelievably beautiful make up pallettes and nail accessories. And also shipping is free for the most of the items and fast. I got my order only in 14 days. Totally 6 products costs me 54TL with the shippings. You can reach the seller's store by clicking...
 Thats enough explanation let me show you the photos..
 By the way yesterday i reorganize lacquers and i see i got plenty of them and i will post you a message about those items soon..




                                         
Paketin üzerinde nail decoration yazılıydı .demekki aksesuarların geliminde sorun yok :)



                                                   
                                               


                                           

15 yorum:

  1. fırçalarımız fimolarımız dotting toll larımız aynı bende dün verdim siparis inş. sorunsuz ulaşır elime =) 6 parça aldım bende 31 tl tuttu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süperrr :)) emin ol satıcıdan çok memnun kalacaksın hemen geldi benimkilerr :)) başka neler aldın bakalımmm :)

      Sil
  2. çok güzeller, özellikle altın rengi süslere bayıldım, güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımmm :))) hmen bi deneme yapıcamm

      Sil
  3. o simlerler franken yap :D pullarla :D bişi dicem yeliz senin yorumlarında turkce karakterler görunmuyor :(

    YanıtlaSil
  4. Bende sipariş verdim 28inde hala kargoya verilmemiş umarım yakın zzamanda verir. Ben iki farklı satıcıdan aldım teki vermişte tamalana vermemiş kargoya. Pek bi problem çıkıcağını sanmıyorum ama son olumsuz feedbacklerinin çoğu şimdi kargoya verilmemesinden şikayetçi.Seninkiler14 günde gelmiş çok şanslısın valla (:Güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. satıcıyla iletişime geç bence benimde bi kere başıma geldi satıcıya mail attım oda bana gayet kibar bir dille ve çok çok özürdileyerek evinin bulundugu binada yangın çıktıgından bu yüzden gönderemediginden bahsetmişti.bende tırnak folyolarımın siparişini iptal ettim yapıştırıcısı yokmuş :(( ve aynı satıcı yapıştırıcı satmadıgı için bende iptal ettim :))sagol canım

      Sil
  5. Yapıştırıcı olmadan satmaları çok anlamsız. Başka satıcılara bakabiirsin. yapıştırıcı + folyoyu 7-8 dolara bulabilrsin hemde.İngilteredeki satıcıların en iyi tarafı shipping daha ucuz ve daha çabuk geliyor. Mesaj atmayı düşünüyorum canım teşekkürler.Bende folyo almayı düşündümde son verdiklerim bi gelsin onsan sonra bakıcam (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben folyoyu metrelik istiyorum oda sadece bi kaç satıcıda var malesef ama onlardada yapıştırıcı yok :(( bende daha sonraya bıraktım folyo olayını napalımm.ama burdan söliyimkii yakında renk degiştiren oje elimde olacakkk :)))

      Sil
    2. aa ciddi misin claire'sın mood ojelerimi yoksa ? başka bir markamı yoksa ?
      evet senin gösterdiğin satıcı 1.5 metrelik satıyordu neyse boşver (:

      Sil
    3. yok canım malesef claires mood ojelerin satışı artık ebayda bile çok az satan bi kaç kişide tr gönderisi yok :(( bende born dan aldım 2 haftaya gelir umarımmm çok heyecanlıyımm :))

      Sil
  6. Aaa gördüm ben onu bornda (: Kaç tane aldın Clairesınkileri çok istedim hiç biyerde yok ): Gelir gelir 2 haftaya bornun en iyi özeelliği free shiping. Kısa zaman içerisinde bende bişeyler alıcam (:


    http://ladymoreworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitane aldım canım denemk için sarı olan rengini bi deniyelimde begenirsem alırım :)))

      Sil
    2. Eline ulaşır ulaşmaz postunu bekliyorum ((:

      Sil