12 Ocak 2012 Perşembe

BİR KADIN BİR ERKEK (TANGLED ) :)

        Dün bütün akşam takma tırnaklarla ilgilendigim için kendi tırnaklarıma zaman ayıramadım çok aslında ayırdım ama malesefki kurumasını beklemeden koltukta uyuyunca böyle bozuk bir manikür çıktı ortaya :))Affınıza sıgınıyorum bu konuda :))
       Yaptıgım manükürü bloglarda dolaşırken burada görmüş ve bayılmıştım dünde yapayım dedim ve oturdum başına :)) tırnaklarım uzun oldugu için çizimi ayarlarken zorlandım biraz ee birde uykunun verdigi mahmurlukta vardı ilk başta erkegi çizdim daha sonra kızı fotodanda anlayacağınız gibi kızda artık uyuma istegimin agır basmasıyla kocaman bir kız çıkmış ortaya :)))
    Onun dışında gördügünüz gibi yüzük tırnagım kapalı sebebide şu biliyorsunuzki tırnagımda kocaman bir çatlak var biraz uzasa kesicem şimdilik tırnak onarım olayını uyguluyorum ve sallama çay poşetini yapıştırıyorum ee haliyle ojeyi sürünce kalın sürmem gerekiyor ve kuruması zaman alıyor bende uyuyunca iyice bozulmuş oje :)) sabahın köründede degiştiremedim bugünlük böyle :))
     Zemin rengini merak edenler için söylüyorum PASTEL 46 :))
     İşte bugün böyle tırnaklarım :))



 BUNLARDA AND TASARIM BUTİK İÇİN HAZIRLADIKLARIMM :))













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder