25 Ekim 2012 Perşembe

BUGÜN BAYRAM ERKEN KALKIN ÇOCUKLAR :))

hihiihih Ufakken hatta liseye kadar hatta ve hatta şimdi bile bayram sabahı uyanınca dilimden düşmez bu şarkı
Bugün bayram erken kalkın çocuklarr :))
Bi bayram daha geldi zaman nede çabuk geçiyor yoksa banamı öyle geliyor.
Artık bayram yok aslında tatil oldu onun adı :)
Artık o eski bayramlar yok gibi klişe bişiler söylemek istiyorum....
Nerde o rahmetli babanemlerde bütün aile toplanmamız nerde o arefe günü kıyafetlerimizle yatmak isteyişimiz ayakkabılarımızı başucumuza koyuşumuz,sabahın köründe annemin sesiyle "kalkın hadi bayram sabahı çeşmelerden zemzem suyu akar için için"deyişi ve daha birçok şey var benim çocuklugumda...

HERŞEYE RAGMEN YİNEDE İNATLA BEN HERKEZE FISILDIYORUMM

BUGÜN BAYRAM ERKEN KALKIN ÇOCUKLARRR :)))
ÇOCUKLUGUNUZA DAİR NE VARSA HEPSİNİ TEKRAR YAŞADIGINIZ BİR BAYRAM DİLİYORUM HEPİNİZE.
SON OLARAK BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN KÜÇÜKLERİMİN GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM :))))
MUTLU BAYRAMLARRRR




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder