4 Ekim 2012 Perşembe

DBMS KOZMETİK'TEN GELEN GÜZELLİKLER (CHINA GLAZE)

    Selamlar herkeseee..
   Geçenlerde Sevgili DBMS KOZMETİK Derya'nın düzenlemiş olduğu çekilişte kazandığım hediyelerle karşınızdayım :)
   Henüz deneme fırsatı bulamadım fakat renkleri beni benden almaya yetti zaten :)
   Hem ön gösterim yapmak hemde canım arkadaşım Derya'ya beni bu güzelliklerle buluşturduğu için teşekkür etmek istedim :)
   Fazla uzatmadan fotograflarla başbaşa bırakıyorum sizleri..

DBMS KOZMETİK
FACEBOOK SAYFASI İÇİN BURADAN
GİTTİ GİDİYOR SAYFASINA ULAŞMAK İÇİN BURADAN
ALALIM SİZLERİ...







4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım benim, sürülmüşlerini de bekliyorum 4 gözleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tatlımm .. en kısa zamandaa bişiler yapıcam

      Sil
  2. ben de dün sürüp yazmıştım bana gelenlerden birini çok güzeller güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şahanelerrr cidden :))) Teşekkür ederimm güle güle kullanalım

      Sil