6 Ekim 2012 Cumartesi

GOLDEN LADY KOKULU OJE (STRAWBERRY-CHOCOLATE)

Selamlarrr ..
Kokulu oje kervanına katılan Golden lady markasının ojelerini sonunda bulabildim.Çok seçenegim yoktu malesef çilek  ve çikolata kokulu olanlardan kulandım tercihimi...
Markanın bu serisinde hoşuma giden durum  renk seçenekleri oldu...Çilek kokulu oje almak istiyorsunuz ama kırmızı tercih etmek istemiyormusunuz o zaman aynı kokan başka bir rengi alabiliyorsunuz..
Ben tercihimi çilekte kırmızı çikolatada siyahtan yana yaptım.
İlk olarak Çilek kokulu olan 12 numarayı denedim.
 Hoş bir kokusu var burası kesin fakat bu kesinlikle çilek degil :)) Onun dışında fırçası pek hoşuma gitmedi.Kuruma hızı normal.Tırnaklarımda 2 kat var rengini gayet hoş veriyor fakat tırnak çizgim belli olmasın diyorsanız en az 3 kat sürmeniz lazım.
Çok hoş bir kırmızı gerçekten ama malesef bana yakışmıyor beyaz tenlilerin mutlaka tercih etmesi gereken bir renk..
Gelelim çikolataya :)
Aynı özellikler bundada geçerli tabiki fakat öyle ama öyle güzel bir rengi varki insanı bitiriyor. :))
İçinde ki ışıltılar oldukça belli.
Kokusuna gelirsek çilege göre çok çok başarılı baya çikolata gibi kokuyor....
Malesef fırçayla ilgili bir sorun yaşadım 2 taraftan kırılmıştı ve kıllar sagdan soldan ayrıldı sürerken oldukça zorladı.Allahtan halledilmiycek bir sorun degil..













6 yorum:

  1. çikolata gerçekten güzel kokuyor ve bayagı uzun gitmedi kokusu pastele göre daha başarılı buldum ben koku açısından
    gerçi ben rengi hoşuma gitti diye aldım ama çikolata kokmasıda artı oldu işte :)
    bu arada nasıl gidiyo tatlım annelik ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benide ilk çeken rengi oldu canım :) Kesinlikle pastelden daha başarılıı..
      Annelik gitmiyo malesef canım :( 8 haftalıkken karnımda öldü yine..Kısmet artık napalım.
      Sende hoşgeldin bu arada özlettin kendini neler yaptın

      Sil
  2. İki ojeyi de denedik ikisinde de dogru durust koku yok ama renkler cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokunun kalıcılığı konusuna hiç bişiy diyemem sürdüm ve çıkardım denemek için kuruduktan sonra çikolotada özellikle belirgin bir koku var :) renkler şahane kesinlikle.

      Sil
  3. Fırçaya çok güldüm :)
    Bunları kontrol etmiyorlarmı?Birde canım nerden alddın bende almak istiyorum bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sorma ya pek açıldı saçıldı ::D etmezlermi canım ediyorlar tabiki ama işte arada bi çıkıyo :) bikere çok komik bişi olmuştu bak anlatıyım gratise girdim kızın teki geldi ben kasadayım kasadaki görevliye diyoki kız bi markanın rimelini almış sanırım maybeline falan fırçası yok rimelin bi tek sapı var :)) neyseki degiştirdiler hemen :)
      canım bana sorarsan eger illa kokulu bişeyler istiyosaan kesinlikle pastel al derim.ama yok renklerini sevdim dersen al şünkü cidden şahane renkler ama koku ancak 1 gün dayandı bende.

      Sil