7 Ekim 2012 Pazar

LOTUS FLOWERS (CECILE 83)

   Mutlu Pazarlarrr :))
   Dün yapmış olduğum ufak alışverişte almış oldugun Cecile 83 numaralı ojesi şanslı seçildi bugün :)
   Renk olarak tanımlamam gerekire  su yeşili diyebilirim ben :)
   Bu markanın ojelerini seviyorum hemen hemen bütün renklerinin içinde olan ufak ışıltılar oldukça hoş.Yanlız yapısından dolayı rengini tek katta tam olarak verse bile mutlaka 2. hatta bazen 3. katı bile istiyor güzel bir bitiriş için...
   Tırnaklarımda 3 kat var rengi çok hoşuma gitti fakat renk bana çok çok sevdigim lotus çiçeklerini (nilüfer) hatırlattı ve boş dursun istemedim.Aldım akrilik boyalarımı önüme başladım çizmeye kafama göre yapraklar çizdim çiçekler çizdim :) Son olarakta Topcoatımı uyguladım ve bitirdim manikürümü..
 
Ben çok sevdim çiçeklerimi..
Sizler nasıl buldunuz bakalımm? :)

Mutlu ve renkli Pazarlarrr....











4 yorum:

  1. desenler çooooooook güzel canım ojeyi de görüp almamıştım ama baktım çok güzelmiş sayende aileye bir oje daha eklenecek :) arayı soğutma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım renk şahane cidden :)) Hadi bakalımm katlanarak büyüsün :)

      Sil
  2. Özellikle yüzük parmağında ki deseni çook sevdim!

    YanıtlaSil