7 Haziran 2011 Salı

ahhh şu ojelerrrrrrrrrrr :)))))



     Kocişimden bugünlerde oldukça sık duydugum kelimeler " YİNEMİ OJE,SENİN BU OJELERİN BENİ BATIRDI"
     Evet evet bende bi oje tutkunuyum yaklaşık iki aydır.:))))
     Farkındayım degişik bi hobi gerçektende oje koleksiyonculugu sürsenizde sürmesenizde dünyadaki bütün ojelerin size ait olmasını istiyorsunuz. Hatta inanmazsınız belki ama arkadaşlarınız ojelerinizi kullanmak istediklerinde bile içiniz bi hoş oluyo bişi olucak diye ojelerinize :)))))
    Gelelim oje hobisinin başlama anınaaa "kadınlarklübü" diye bi forum sitesi var mutlaka duymuşsunuzdur çoğunuz işte o sitede ojeler bölümüne girmemle başladı bende bu sevda okudum okudum ve okudum o günün akşamı eve dönerken kendimi kozmetikçiye nasıl attım bilmiyorum ve önüme gelen her ojeye saldırdım resmen :))) toplamda 5 adet olan ojelerim o günün akşamı 20 olmuştu bile :)))) ve bu rakama hergün yenileri yenileri ve yenileri eklendi şu anda toplamda 128 adet ojem var.......ve hemen hemen hergün yenileri eklenmeye devam ediyorrrrr..
                       OJESİZ Bİ HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM BENNNNNNNNNN :)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder