8 Haziran 2011 Çarşamba

Metroleybüsssssss :)))))))))

      Yaklaşık olarak 3-4 senedirrr İstanbulluların hayatında var bu metrobüs denen konserve kutusu :))))Ben ona öyle sesleniyorum oda anlayışlı davranıp beni atmıyo sağolsun :)))
       Neyse kendileri avcılar-sögütlü şeşme hattında görev alan mühim bi konserve kutusudur her allahın günü gece gündüz demeden binlerce insan taşır arada bi şikayet eder çalışmaz kalır öylece tabi bu eyleme diğer konserve kutularınıda dahil eder hep birlikte uzun uzadiye kuyruk oluşturur halaya dururlar :))) Öylede inatçıdırki onun üzerine binen insanların tüm ısrarlarına tüm itme çabalarına hiç bi karşılık vermez adeta kazık gibi çakılır yerine :))))
       Belki bu yazdıklarımdan dolayı kızıcak bana ama ben ona zaten suç bulmuyorum suç onu bu kadar özensiz üretenlerde.Hadi ürettin diyelim insan düşünür be kardeşim hiçmi altarnetifi olmaz yani ne biliyim oraya koy bi kaçtane ufak bi otobüs münibüs falan yazık günah degilmi her allahın günü binlerce insan taşımak zorundamı bu.YAZIK ONADA YAAAA :(((
        Bide öyle tipler biniyoki buna ben onları taşımayı bırakın yanlarında zor duruyorum.Kokanımı arasınız,tıklım tıkış metrobüse koca kıçını sıgdırmaya çalışanınımı arasınız,boyu kısa olan insanlar kapıların ordan görünmedigi için orda bi boşluk oldugunu düşünüp yarım kişilik yere "kardeşim orda yer var ilerlesenize" diyenimi ararsınız :))  daha neler neler :)))))
        Ben şahsen aglanıcak halimize gülüyorum her seferinde.Bide bırakın onu bunu bi gün metrobüs hamilelikleri olucak diyede ödüm kopuyo olur olur yani o sıkışıklıkta kİm kime dumduma :))))) Sonra  açıklayamazda insan nerden hamile kaldıgını bir sürü cinayet haberi falan aman allah korusun :))

                                      
                                  Yazımın sonuna gelirken yetkililere sesleniyorummmmm.......
TOPBAŞ AMCA LÜTFEN EMİR VER METROBÜSLERİN ÜZERİNE TURŞU SUYU SIKIN DOLUYKEN SONRADA O HIYAR (BENDE DAHİL :) ) TURŞULARINI YURTDIŞINA SATINDA GELİR ELDE EDİP Bİ KAÇTANE OKUL HASTANE PARK FALAN YAPTIRINNNN..........




    
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder