20 Haziran 2011 Pazartesi

YENİ AŞKIM FLORMAR MİRACLE U33 :)

Tam bir aşk yaşıyorum 2 gündürrrr cumartesi gidip almış oldugum flormar miracle serisi U33 karşınızdaaaa.
Alır almaz eve gittim ve denedim hemen öyle güzel bir renkki cumartesinden beri tırnaklarımdaaa. ki hergün degiştiririm mutlaka ojelerimi ama buna kıyamıyorum yaaaaaaaaaa
rengin tam tanımına gelirsek açıklaması biraz zorrr beyaz ışıkta mor ve turkuaz karışımı bişi oluyo sarı ışıkta tam bir lacivert oluyorrr hava kapalıyken mor lacivert turkuaz oluyorrr güneşli bi havadada siyah bi ojeye yogun şekilde mavi sim sürülmüş gibi duruyorrrrrrrrr her ışıkta her açıdan farklı farklı renkler sunuyo insanaaaaaa mutlaka denemelisiniz mutlakaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 yorum:

  1. Vuhuu süpermiş gerçekten, çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fenadır bide bu net bi çekim degil asıl hali daha güzell :)

      Sil