9 Haziran 2011 Perşembe

Alışveriş

          Evet yine ben yine alışveriş tutkum ve yine gecenin sonunda boynu bükülen bi eşşş :))))
        Dün sabah offf giyecek hiçç bişiyim yok nidaları arasında aglanırken nereden geldiğini bilmedigim bi ses fısıldadı bugün alışverişe gidelimmm diyee :)) Tabi çok geçmeden sesin nerden geldiğini buldum megersem benim kocişin agzından ne güzel kelimeler dökülüyomuşşşş.Yuppi diyerek hemen geçiri verdim üzerime bişiler veee düştük iş yollarınaaaa :))) metrobüse binme savaşımı verdikten sonraaa bide baktımki işterindeyimmmm :))
        Tabi gün geçmek bilmedi allahım nasıl bir sıkıldım nasıl bir bunaldımm nasıl nasıl görmelisiniz :))) 60 yaşındaki menopozlu karılar gibi yellenip durdum :))))) yellenme makinamda bu kendilerini kociş hediye etti :)))

       Neyse zar zorda olsaa saati 6 ettik.ve hemen düştük yollara kocişle Zeytinburnunda buluştuk ve Olivium 'a gitmeye karar verdikkk.O magaza senin bu mağaza benimmm dolandık dolandıkk.Ben alışveriş konusunda biraz zor bi insanımmm bişiyi alırken ona aşık olmam gerekiyo ee buda kocişi zorluyo biraz yeter artık die bağırınmaya başlamıştıki benimki alışverişime son verdim.Tabiki tam çıkarken bi kaç oje almazsam olmaz dedim ve daldım magazaya kocişte peşimden surat asa asa geldiii :)))) ve böylece tamamlamış oldukkkk
       Eve gider gitmez hiç bi bölümünü kaçırmadığım TRT1'in güzel komedi dizisi Leyla ile Mecnun'u izledim ve hemen yattımmm.Bu dizi hakkında daha sonra bişiler yazıcam mutlaka ama şimdiden herkeze tavsiye ediyorummm.
    Şimdi gelelim aldıklarımızaaa :))))

             ADİL IŞIK  
           19,90 TL

 LC WAIKIKI
14,90 TL


   LC WAIKIKI
19,90 TL


 LC WAIKIKI
14,90 TL    9,90 TL


 MUDO
12,95 TL   12,95 TL   ( 2. ÜRÜNLERDE %50 İNDİRİM )
 BATİK
19,90 TL
 BATİK
39,90 TL

GOLDEN ROSE
BAŞTAN SIRAYLA     1,25 TL   2,90 TL   2,90 TL  3,90 TL

FLORMAR
1,25 TL   2,75 TL ( ÇATLAYAN OJE )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder