8 Haziran 2011 Çarşamba

HAYAT.............

      Neden bu kadar zor acaba diye çok sorguluyorum bu sıralar.Acaba gerçekten hayat zormu yoksa bizler zorlaştırıyormuyuz.....Ne günahı varki hayatın aslında biz yaşıyoruz onu ve kötü olan herşeyi onun üzerine yıkıyoruz...."HAYAT İŞTE İNSANIN BAŞINA NE GETİRECEGİ BİLİNMEZ" diyerek.
     Anladıgınız gibi benimde hayatım oldukça zor bu sıralar nerden ne yapıcağımı nasıl hareket ediceğimi bilmiyorum artık şaşırdım ve tıkanmış durumdayım :(( Nerelere kaçsam diye düşünüyorum sürekli eski hayatımı özlüyorum...aynaya baktığımda eski beni göremiyorum diye kızıyorum kendime.Oysa bunların hepsi bizim elimizde degilmi biz bu hale getirmiyormuyuz kendimizi biz degilmiyiz kararları veren.EE peki bu sitem niye neden bu isyan............
       Kolay çünkü suçu HAYAT'a atmak  ve biz herzamanki gibi kolayını seçiyor ve HAYAT İŞTE demeye devam ediyoruzzz :((((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder