8 Haziran 2011 Çarşamba

       Evet yeni bir günnnn ve ben yine yorgun ve sıkıntılı olarak başladım güne :(((( Hiç sevmiyorum böyle günleri zaten bu güneşli yaz günlerinde ofise tıkılmak yeterince canımı sıkarken bide dış etkenlerin sıkıntılarıyla ugraşmak hayli sinirimi bozuyor.  
        Neyse bunlardan bahsederek canımı daha fazla sıkmıyım dimi.... Gelelim bugünkü kuzucuklarımaaaa :))) ben onlara öyle sesleniyorum ojelerime yanii :))) Çünkü bu sıkıntılı günlerde moralimi düzelten tek şey onlar.. delimiyim neyim anlamadım :)))   
       Bugün tırnaklarımda ALİX AVİEN'in 155 numaralı siyah ojesi varrrr..Bu markanın ojeleri gerçekten çok çok güzel sürümü çok kolay fırçaları güzel ve tek kat yeterli oluyor çogu ojesinde. Siyah ojemin üzerine ise GOLDEN ROSE'un 98 numaralı siminden sürdüm tırnaklarımda iki kat var.Bu markanın ojelerini sürmek tam bi işkence geliyor bana inanılmaz çabuk katılaşıyo çogu ojesi ama simli ojeler konusunda oldukça başarılılarrrr.                                    
                                               İşte bugünkü kuzularımmmmmmmmmmmm :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder