13 Ağustos 2011 Cumartesi

catherine arley 528

        Dün bi kaç lamba almak için Japon çarşısına girdim.Dolaşırken kıyıya köşeye gizlenmiş bi havuz dolusu ojeyi görmem uzun sürmedi dogrusu.:)) En büyük şoku iste ojelerin markasına baktığımda yaşadım :) Catherine arleyin böyle bir serisi olduğundan tamamen habersizdim.Şişeleri şahane renk olarak çok az kalmıştı ama olsun bulduklarımı aldım.Eve geldigimde denemek için ojeyi açınca bir şok daha yaşadım fırçaları aynı rimmelin fırçaları gibi kalın ve yassıydı :) Henen sürüme geçtim oje bayadan beri o havuzun içinde beklemiş bu çok belliydi sürerken zorladı beni baya oje çözücü koymak aklıma gelmedi ama mutlaka gerekiyo sanırım.Bu okelerden bulursanız kaçırmayın derim.
       Bugün tırnağımda olan renk içinde beyaz simler olan krem rengi.tırnagımda 3 kat var ve o kadar hızlı kuruguki herhangi bir bozulma olmadı fırça izleri doğal olarak belli dedigim gibi oje bozulmaya yüz tutmuştu neyseki kurtardım onlarıı :)) Fırça izlerinden dolayı kahverengi bir ojeyle baskı yaptımm sade ve güzel bir manikür oldu işte karşınızdaaa :)




3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş CA ojeyi bende gömüştüm ama benm gördüğüm baya feci duurumdaydı gerçi görrsem albilriim yine :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba!Bu, güzel bir tasarım!Blogunuza seviyorum.<3

    YanıtlaSil