2 Ağustos 2011 Salı

Gabrini summer edition M107

    Selamlar efendimmm :) Bi kaç gündür sıkıntılı ve bogucu günler yaşıyorum allahtan ojelerim varda akşam eve gelince onları sürerken rahatlıyorum.:) tabi zeytinimide es geçmemek lazım eve gelir gelmez hemen tasmasını alıp getiriyor ve dışarı çıkıyoruz pis işlerimizi halledip koşup oynayıp eve geliyoruz.sonra ben uzanırken oda tepeme çıkıyo koklaşıyoruz azıcıkk.:)) Stres sinir hiç bişiy kalmıyo tabikiii :)
      Neyse gelelim bugünkü manikürümüzeee Tırnaklarımda bugün Gabrini summer edition M107 renkli ojesi var.Bu serinin ne kadar hoş oldugundan her sürdügümde bahsediyorum zaten sürümü biraz zor geldi ama olsun sanırım ince fırçasından kaynaklı biraz :) yüzük tırnagıma geçen gün catherine arleyden aldıgım açık yeşil simden sürdüm ama malesef numarası yok :) Bu markayı her yerde bulamıyorum eminim sizde öylesinizdir o yüzden İstanbulda oturanlar için Beylikdüzü carrefour'a bi ziyaret gerçekleştirmelerini öneririm hemen hirişte fabrika satış magazası var çünkü.İşaret parmagımda ise Pastelin 68 numaralı ojesini ve tığ kullanarak noktacıklar yaptım şirin bi manikür oldu sanırım. :))
İşte karşınızdaaa...........

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder