16 Ağustos 2011 Salı

CATHERİNE ARLEY 669

Bi kaç zamandır oldukça boşladım burayı.Bu arada koleksiyonuma yeni ojeler eklendi tabiki.:) Cumartesi günü netten tanıştığım bi oje sever arkadaşımla buluştum. Gül çok tatlı birisi çok güleryüzlü ve sıcak kanlı yaşattıgı güzel Cumartesi için teşekkür ediyorum ona :)
İki ojekolik buluşunca tabikide bi kaç oje almadan olmazdı ama standın tamamını toplayacağımız hiç aklıma gelmemişti :))) Catherine arley magazasına ugradık ve yaklaşık bir saat oje seçtik havuzun başında :))
abaugün ne sürdügüme gelirsek çok çok önce aldığım Catherine arley hologram ojesi var tırnaklarımda.Bu marka okadar kaliteliki ojenin kıvamında hiç bir bozulma olmamış.Sürümü hale çok kolay ama bence fırçalarını biraz daha kalın yapmalılar.Bu arada Bu marka yavaş yavaş bütün standlarını kapatıyormuş ben bu habere çok üzüldüm :( Sebebide sanırım yurtdışına yogunlaşacaklarmış.:(
 buraya mail atarsak belkide bu kararlarından vazgeçerler diye umuyorum :(

Neyse fazla uzatmadan fotolara geçiyorummm :)









2 yorum:

  1. Heryerde fellik fellik Catherine Arley hologram ojeleri arıyorum ama 1 tane bile CA satan yer bulamadım!! Rica etsem nerden aldığını söyleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  2. tabiki beylikdüzü carrefour magazasında hemen girişte görürsün zaten

    YanıtlaSil