11 Ağustos 2011 Perşembe

Flormar Supershine 14

      Bu serinin çoğu rengi şahane fakat içlerinden biri varki birazdan fotolarınıda göreceksiniz off diyorum yani :)))
      Ben mor oje çok sevmem o yüzdende hiç bakmam o renklere ,geçen gün Dilekle buluşmamızda birlikte aldık bu ojeyi.hemende denedik oracıkta insanların acaip bakışları arasında :)
      Sürümü çok kolay bir oje çabuk kurudugu söylenemez tırnagımda iki kat var tek katta yeterli verim alınamıyor.İçerisinde mor simler var ve simler ojenin içine gömülmüş gibi durarak parlamaya devam ediyorlarr.Sadede çok güzeldi fakat yeni gelen disklerimden kurdela desenini yapmak istedim üzerine fakat damgada sorun oldugu için bazı kısımlarını almıyor damgaya ve şekil yarım çıkıyor idare ediyorum bende napıyım :))
      Kısacası ben bayıldım ve işte karşınızdaaaa ....



4 yorum:

  1. Bu renk harika banada Dilek abla hediye etmişti gle güle kullan bunla konadda oluyor bu arada foto mk. aldın lba :)

    YanıtlaSil
  2. fotograf makinam zaten vardı kullanmaya başladım sadece.teşekkür ederim gerçekten çok güzel bir renk...

    YanıtlaSil