4 Ağustos 2011 Perşembe

Tatil alısverisi baslasınnnnn :))

Tatile gitmeme yaklaşık 2 ay var :( Bende havaya girmek için şimdiden ufak ufak alışverişime başlıyayım dedim :)
Bikinilerle başlayalımmm :)))



Üstte fotoları bulunan bikinileri Pentiden aldım.İplerin ucuna takılan metal aksesuarlar çok çok hoş ve ince bi ayrıntı olmuş.Tek üst olan bikininin alt parçası bana çok büyük geldigi için almadım onun yerine pembe yada siyah tek bi parça almayı düşünüyorum.
Fiyatı  : 19,80 TL

Takım olanın fiyatı
üst :19,80 TL
alt:17,70 TL 

Bu bikini altının hangi magazadan aldıgımı hatırlamıyorum.Ama Forum İstanbuldan aldım.Çok çok tatlı bişiy bu lacivert üzerine beyaz noktalı üzerine çilekler serpilmiş :))) iplerinde bulunan boncuklar vede kenarında bulunan minik dantelle tamamlamışlar bu güzel bikiniyii :))

Fiyatı :12,95  TL 

Sıra geldi plaj sandaletlerimeeee :))


Bu şirin sandaletler canım arkadaşım Cansu'nun burda olamıyacağı için önceden almış olduğu dogum günü hediyemmm.LTB den almış.Ayakta şahane duruyorrr ve cıvıl cıvıl bir rengi var.Üzerindeki minik altın renkli kurdelelerde tamamlamış bu şirin sandaletiii :))))))


Bunlarda geçen gün almış oldugum vücut spreyi ve fondotenim.
Spreyi carrefour'dan aldım fiyatı 10,90 TL.Kalıcılıgı oldukça iyi.Koku seçenegi çok fazla degil çileklisi karamellisi vanilyalısı ve kakaolusu var aynı zamanda duş jelleride var ama denemedim.Ben hayran oldugum Karamel kokulusundan aldımm.Sabah bi sıkıyorum akşama kadar karamelli pasta gibi dolanıyorum ortalardaaa :))))
Fondoteninden şikayetçi olanlar kesinlikle RİMMEL markasının bu şahane fondotenini denemelilerrr.25 saat kalıcılıgı var ve şu sıcak yaz günlerinde ne bir terleme ne yüzde parlama nede akma gibi bi sorunla karşılaştım iki gündür.
Fiyatı :15,90 TL 
ve son olarak bugün ne sürdüm diyor ve bitiriyorum yazımıı burada hepiniz hoşça ve mutlu kalınnnn :)))


Pastel 05







4 yorum: