1 Ağustos 2011 Pazartesi

Tırnak uzatma yöntemleri :)

    Bildiginiz üzere tırnaklarımdan birisi kırıldığı için hepsini kesmek zorunda kaldım ve fırsat bu fırsat bakıma aldım tırnaklarımı.A kendimi bomboş hissediyorum tırnaklarım kısayken :)  fena bir uzatma çabası içine girdim ve netten araştırmaya  başladım.ilk işim limon ve parlatıcıyı karıştırıp sürmek oldu.ardından gliserinin de uzattıgını duydum ve bi koşu aktara gidip gliserin alıcakken aktara sormak aklıma geldi tırnakları ne uzatır diye adam direk menekşe yagı dedi ve uzattı bana bu uzatırmı kolay dedim hem uzatır hemde sertleştirir cevabını alıncada elimde gliserin ve menekşe yagıyla eve geldim.
     Tabi hemen ozelerimi çıkardım tırnaklarımı fırçaladım ve pamuga döktügüm gliserini tırnaklarıma masaj yaparak yedirmeye başladım gliserin biraz emilince menekşe yagına geçtim ve aynı işlemi uyguladım arkasındanda limonlu parlatıcımı sürdüm.:)
     Bunu yaklaşık 3 gündür yapıyorum uzadımı tam emin degilim ama sertleştigi kesin bi yagın bu kadar kısa sürede etki edecegini hiç düşünmemiştim dogrusu ama sonuç şahane...
      Tırnaklarının yumuşak oldugunu ve kırıldıgını söyleyen herkez denemeli mutlakaaaa  ......
Bu arada tırnaklarımda catherine arleyin numarasını bilmedigim siyah bi ojesi var.üzerinede yine catherine arleyin numarasız altın renkli pullu ojesi var.
Not: Ojelerin üzerindeki numaralar silinmişti.
Foto oldukça bulanık çıkmış bunun içinde ayrıca özür diliyorum.

12 yorum:

  1. altın renkli simli seyden bende istiyorum :D

    YanıtlaSil
  2. :)) alırız kuzu bi tane vardı sonunu ben aldım ama daha gelecekmiş :))

    YanıtlaSil
  3. tirnak boyun su haliyle goze cok hos geliyor ve bence cok ideal =) tabi tum boylarin tadini cikarip kendine en cok yakistirdigin boya sen karar vermelisin ama ben bu halini cok begeniyorum =)

    YanıtlaSil
  4. bana kalsa cadı gibi dolaşırım ortalarda :) uzun tırnak hastasıyım tamamen.bu kadar kısa bırakıcagımı sanmıyorum ama önceki kadar uzatırmıyım onuda bilmiyorum uzatırım sanırım :))

    YanıtlaSil
  5. Yelizcim bu tırnak boyu bencede çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. güzell olsunn cadı olucam men :)

    YanıtlaSil
  7. böle güzel diyorum kızım :D otoriteyim ben uzatma :D :D :D

    YanıtlaSil
  8. bana kızım deme kızım :) cadı olucam ben diomm uzatıcam uzatıcam hep :))

    YanıtlaSil
  9. otoriteyim diyorum bana kızım deme diyi yaa :D

    YanıtlaSil
  10. tırnak uzatmak istiyorummmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  11. 3 gün çok yhaa.. :(

    YanıtlaSil
  12. kırnağım kırıldı kestim ama diğerlerine kıyamıyorum nasıl uzatabilirim :(

    YanıtlaSil