29 Temmuz 2011 Cuma

pastel 84 ve benim minnacık tırnaklarımm :))

İyi haberler yok bugün.Uzun tırnağı çok sevdiğimi biliyorsunuz zaten söylememe gerek yok :)) ama malesefki dün tırnaklarımdan birisi duştayken kalın telli olan saçlarıma takılarak kökten kırıldı önce akrilikle yapıştırmayı düşündüm ama sonra vazgeçtim ve hepsini kestim :)) bu duruma üzüldüm tabiki ama çok fazla degil çünkü hergün asetona maruz kalan tırnaklarım zaten oldukça yıpranmış ve sararmışlardı ama ben kıyamadıgım için birtürlü bakıma sokamıyordumki bu vesileyle sıkı bir bakım yapıcam.Bu ugurda kullandıgım ürünleri ve kürleri tek tek paylaşıcam sizlerle.
Bu minnacık tırnaklarımda bugün Pastelin 84 numaralı mavi bazlı gri ojesi varr.ojenin rengi şahane sürümü ve kurumasıda bir o kadar kolay tek katta tam rengini vermiyor ama 2. katta tam rengini alıyorrr.
İşte karşınızda minnak tırnaklarımmm :))))))))

2 yorum:

  1. bence kısa da gayet hoş duruyo canım.. hoş bi blogun var banada beklerim :D

    YanıtlaSil
  2. sagol canım geliorum hemen :)

    YanıtlaSil