18 Temmuz 2011 Pazartesi

ESSENCE 34 WALK OF FAME-39 LİME UP

   Selam arkadaşlar 3 gündür bloguma yazamadım fırsat bulup...
  Neyse sonunda döndüm ve bugünkü manikürümle karşınızdayımm. :)
  Geçenlerde bi erkek arkadaşım evlendi ve balayına italyaya gittiler ne alıyım sana dedi ve bende bütün yüzsüzlügümle oje istedim tabiki :))) neyse sagolsun almış gelmiş :)) erkek sonuçta o kadar aldıgına şükretmek lazım :)))
   Ojelerin markası essence sürümleri kolay inanılmazda hızlı kuruyorlar parlatıcı sürmemede gerek kalmadı sevdim ben bu markayı cidden.39 numaralı ojeyi zemine sürdüm ve tırnak dibinden çapraz çekilde 34 numaralı oje ile ters french tarzı bişi yaptım. arkadaşıma teşekkür eder fotomuza geçerimm :)))
   İşte karşınızdaaaa essence 34 walk of fame ve 39 lime up


2 yorum:

  1. renkler süper kuzuuuuuuu :))) kız yarışmada senin fotoyuda çalmışlar heee ben görmedim de

    YanıtlaSil