20 Temmuz 2011 Çarşamba

kolay ebruli :)))

     Gelelim bugün ne sürdüğümeee.
       Dün blogları gezerken maviojelikızın sitesini gördüm ve tek tek inceledim tabiki :))) kolay ebruli diye bi manikür gördüm ve denemeye karar verdim çünkü suda yapılan ebruliyi bir türlü beceremiyorum :) (hoş bunuda beceremedim ama :))) )
    Neyse akşam eve gittim pembe ve mor bi oje begendim başladım çalışmaya mor ojeyi zemine sürdüm kurumasını beklemeden pembe ojemi tam tırnagımın ortasına damlattım ve ince uçlu bi fırçayla ojeleri dagıtmaya başladım ama böyle anlatıldığı gibi kolay degilmiş bunu anladım :)) ki fotodada göreceginiz gibi renk şahane ama şekiller belli belirsiz oldu neyse bunu sürekli deneyerek bişeyler başarabilirim diye düşünüyorum işte karşınızdaaa :)))

2 yorum:

  1. biraz daha açık koyu yada zıt renkler sençmen lazımdı şekerim..

    YanıtlaSil
  2. canım zaten bu ilk kolay ebruli denemem ve çok kötü oldu :))) mavi ojeli kızınki çok hoşuma gitmişti ama beceremedim bi türlü :))

    YanıtlaSil