2 Temmuz 2011 Cumartesi

CLAİRE'S 27

Dün en sonunda hiç gitmedigim cevahire gittimm tabiki gözlerimin ilk aradıgı yer claire's oldu.neyse buldum sonunda ve girdim ama açıkçası gözüme çarpıpta ben burdayım diyen bi rengi olmadı yada ben havamda degildim
Neyse matt serisinin 27 numaralı ojesini aldım ve çıktım.iyikide almışım inanılmaz tatlı bir rengi varrrr sürümü kolay, 2. kata gerek duyulmuyorr.işte karşınızdaaaa




       Cevahire giderken eşimin işyerine çapaya ugradım ve orda yol üstünde gördügüm bi kozmetikçide Pacific Gabrini Provitamin serisini gördüm ve almadan duramadım tabiki
numaralarına bakmayı herzamanki gibi unutmuşum ....Renklerle başbaşa bırakıyorum sizi



2 yorum:

  1. yüzük parmagındaki benim ogun surdugun pembemi :D

    YanıtlaSil
  2. aynen aynen :)) bulamıyorum demiştim ya buldum sonundaaa :) çok renk yoktu ama olsun :)

    YanıtlaSil