22 Temmuz 2011 Cuma

water marble manikürüm PASTEL'in düzenlemiş olduğu yarışmada 1. oldu..Olanlar oldu

Mutluluğu ve hayalkırıklığını bir arada yaşıyorum bugün.
     Mutluluğumun sebebi PASTEL'in facebook sayfasında yapmış olduğu oje tasarım yarışmasında bugün tanıttığım tık tık water marble manikürümün birinci olması :)) Eger birinci olamasaydım üzülmüycektim ama oldugum için sevinçliyim.Pastelin ojelerini zaman zaman burdan tanıttım ve kıvamlarının iyi ve sürümünün ne kadar kolay olduğundan bahsettim ki sudaki performansıda oldukça başarılıydı.
 herkezi ayrı ayrı tebrik ediyorum burdan.
pastel yarışmasının 2. ve 3. sü  sevgili ERİKA KOHUT VE NİLGÜN KOMAR.

    Gelelim hayal kırıklığıma PASTEL ilk 3'ü açıkladığında gelen yorumları tahmin bile edemezsiniz.İnsanlar eleştirmenin nedemek olduğunu bilmiyorlar sanırım.Zevkler ve renkler hiç bi zaman tartışılmaz ama emek denen bişey vardır ve begenilmese bile saygı duyulur diye düşünüyorum ben.Ama bazı arkadaşlar bu kibarlıgı gösteremediler malesef  :((  Hatta sayfayı terkedenler bile oldu sır bu manikür birinci seçildi diye.Aynı zamanda tasarımla alakası yok bunun googleye yaz birsürü çıkıyo bu manikürden diyenlerde oldu :) PASTEL sayfasını objektif degilsiniz diye suçlayanlar dahi oldu. sanırım tasarım denen şeyin ne oldugunu bilmiyorlar çünkü googleda bu manikürü aratınca hiç bi şekil birbirinin aynısı çıkmazki buna tasarım deniyor zaten yani isterseniz evde deneyebilirsiniz suya ojeleri damlatın ve rasgele karıştırın bakalım nasıl bir görüntü çıkıyor ortaya :))) Keşke herkes emege saygıyı gösterebilse.....
    Bütün bu olumsuzluklara ragmen mutluluğum daha ağır basıyor  çünkü 3 aylık oje koleksiyoncusu olarak bu konu hakkında gerçekten bişiyler bilen kişiler tarafından begenilmek çok güzel bir duyguymuş.Teşekkürler pastel ve olumlu olumsuz yorum yapan herkez ....
Mutlu kalın Hoşçakalın :))

6 yorum:

  1. takma kafana tokadan başka birşey kafana takacak tokanda yoksa ;moralini bozma sür bir oje geçer :)

    YanıtlaSil
  2. sürdüm cnm sürdüm gelen hediyelerimden ::))

    YanıtlaSil
  3. şekerim derecen için tebrik ederim.. güzel ve emek dolu bir çalışma olmuş! sana katıldığım ve katılmadığım noktalar var ama söylemeden geçemeyeceğim..

    1-en çok polemiğe son dakka daha net bir foto yükle diye sana ana sayfadan yapılması sebep oldu. o yüzden sana önceden seçilmişsin imajı verdi halbuki pastel yöneticileri daha net görmek istediler.
    2-ojeleri suya dökünce tabiki her seferinde farklı bir tonlama çıkacak ama her seferinde bu yeni bir tasarım oluyor demek değil. o yüzden bu konuda eleştirenleri kınama lütfen. çarşıdan almış ojeleri tınağında rastgle sürmüş birileride oraya tasarımım diye koymuş ben en çokda onlara güldüm.. zira bende son dakka öneri üzerine katılmıştım sade bir dizayn ile ama bir gece uyumadan ne yapabilirim diye saatlerce düşündüm ve arı maya tişörtümü giyeceğim için ertesi gün oradan yola çıkarak bir dizayn yaptım dı..
    3-eleştiri konusunda dozu kaçıranlar konusunda haklısın maçı kaybedince hakeme söven bir milletiz biz bu doğal bir sendrom :))
    4-üç aylık bir oje kolleksiyoncususun ama iyi bir takipcisin.. favori ve reveçta olan bütün oje konularından haberdarsın tebrik ederim..
    5-eleştiri ne kadar çok olursa olsun sen karşıt yanıt verme çünkü sen düzenlemedin bu yarışmayı yanlışlık yada doğrulukları düzenleyiciye ait bence sadece kazandım diye yayın yapsaydın daha iyi olurdu şekerim..
    6-ojeden kopma uzaklaşma daha da içinde ol.. insanın dünyasını renklendiriyor mutlu ediyor çünkü...

    emeğin için bir kez daha tebrik ederim.. başarılı bir uygulama çıkardın ama bence bir foto makine al en kısa zamanda!!!

    tanıştığımıza çok memnun oldum....

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler öncelikle :))
    önerilerin ve eleştirilerin içinde teşekkür ederim.benim aslında en çok kızdıgım nokta şuyduki tamamen önceden belliymiş yarışmanın galibi gibi davranıldıki bunlar dogal olarak sinirimi bozdu yoksa zevkler tartışılmaz kiminin çok sevdigini başkası kötü bulabilir.
    aynı zamanda tabiki yeni bir tasarım olmuyor öyle bişey söylemek istemedim zaten ama şu varki 100 lerce bu videodan var diyenlerin mantıgıyla hareket edersem konadla yapılan şekillleri daha önce gördüm ve en çokta buna kızdım yani sonuçta o şekildede birsürü video var sende bu işin içindesin bilirsin mutlaka.
    eleştirinin dozu kaçtı gerçekten ve bende dogal olarak tepkimi gösterdim.mesela hiç bir şekilde birinci olabilecegimi düşünmemiştim ki ben hatta son anda yaptıgım bi manikürdüki daha önce saatlerce ugraşmama ragmen yapamamıştım.:))
    bide sanırım Pastel en çok şunu göz önünde bulundurdu konadla veya stickerla yapılan bi çok manikür vardı ama içlerinde en ilginci ve tek olanı ebruliydi.
    Sonuca gelirsem eger bu yazıyı yazarken sadece eleştirinin dozunu kaçırıp yarışmayı hileyle kazandıgımı belirten insanlara yöneldim ki bu gerçekten sinirimi bozdu ve içimi birilerine dökmek istedim sadece oda dogal olarak blogum oldu :)
    Tekrar çok çok teşekkür ederim ilgilendigin için ve tanıştıgımıza çok memnun oldum.Blogunu innceledim yeni bir blog sahibi olarak ögrenecegim çok şeyler var sizlerden..

    YanıtlaSil
  5. blogumu beğendiğine sevindim.. daha güzel yayınlarda buluşmak üzere...

    YanıtlaSil