22 Temmuz 2011 Cuma

water marble nail art :)))

       Azmeden derviş muradına erermiş :))))))
       Bende erdim muradıma ve sonunda suda ebruli ojeyi yapabildimmm.
       Nasıl yaptığıma gelirsek fotoda göründügü gibi ufak bi kaseye normal musluk suyunu doldurdum.manikürümü yaparken pastelin ojelerini kullandım daha önce kullandığım ojelere göre inanılmaz çabuk dagılıyor :))Başladım sırayla ojeleri suya iç içe damlatmaya.damlatma işlemi bitince elime aldım bir kürdan ve şekil vermeye başladım istedigim şekli verincede tırnagımı şeklin üzerine gelecek şekilde suya batırdım ve yine kürdan yardımıyla tırnağım suyun içindeyken kenarda biriken oje tortularını topladım.ben tırnak kenarlarımı bantlamadım o yüzden temizlemesi biraz zor oldu.Ama gecenin sonunda ortaya çıkan sonuç tatmin ediciydi :)))))))))
NOT:TIRNAGINIZIN ZEMİNİNE MUTLAKA AÇIK RENK Bİ OJE SÜRÜN BUŞEKİLDE SUDAKİ RENKLER ÇOK ÇOK DAHA BELİRGİNLEŞİYOR





2 yorum:

  1. normal tırnaklara olmuyomu takma tırnak mı olması lazım elimizdeki ojeler olmazmı flormar goldenrose gibi

    YanıtlaSil
  2. sanırım benim tırnagımı takma sandınız :))) tırnaklarım kendi tırnagım yani kendi tırnagınıza yapabilirsiniz tabiki takma tırnagada tutuyor.belirttigim gibi istediginiz renk bir ojeyi sürün önce açık bir renk olursa daha iyi olur.daha sonra elinizdeki ojelerle deneyin suda dagılmayanlar mutlaka olacaktır o ojelerle hiç ugraşmayın derim çünkü suda dagılabilmesi önemlii

    YanıtlaSil