26 Temmuz 2011 Salı

Daha önce bahsettigim gibi Pastel'in Facebook sayfasında tık tık düzenlenen yarışmada birinci oldum :)) Hediye olarak kazandıgım POP COLORS- LİMİTED COLLECTION serisinden 10 adet ojem Cumartesi günü elime ulaştı.Tekrar teşekkürler Pastel.:)
Kutuyu açar açmaz kısa bi kendimden geçmişlik yaşadım ki sormayın gitsin :) renkler insanı kendinden geçirmeye yetiyorda artıyor bile :) 
İşte hediyelerim bunlar hepside birbirinden güzel :))
Yarışmayı water marble manikürü ile kazandığım için hemen bu renklerden bi manikür daha yaptım.işte karşınızdaaaa



Dün tırnaklarımda bu manükür vardı :)) 
Bugün ise Pastelin Limited Edition 308  bu rengini sürdüm.Renk hardal sarısına yakın içerisinde altın rengi simler var çok ince ancak gün ışıgında belli oluyor.Sürüme gelirsek açıkçası ben hangi marka olursa olsun bu rengin sürümünü çok zor buluyorum.3 katta ancak tam rengini verebildim sürümü zor gerçektende.yüzük parmagıma siyah oje sürdüm ve disk yardımıyla hello kity desenini damgaladım tırnak ucumada sarı noktacıklar yaptım.Çok iyi sayılmaz ama fenada degil sanırım :))

2 yorum: