27 Temmuz 2011 Çarşamba

PASTEL 85 VE 46 :))

      Dün evimizin yan tarafındaki kuaföre gittim  ve orda Romanyalı bi kadınla tanıştım.Başladık konuşmaya tabiki muhabbetin içerigi tamamen oje ve makyaj malzemeleriydi :)) Oda tırnaklarıyla ugraşmaya bayıldıgından ve evde birsürü ojesi oldugundan bahsetti ve bana birazdan göreceginiz manikürü yapmamaı tavsiye etti bunu yaparken gözleri kapalı kendinden geçti resmen oje aşkı böyle bişiy sanırım :)))
       Gelelim Romanyalı arkadaşım Berna'nın önerdigi maniküre öncelikle  Pastel 85 numaralı ojesini sürdüm.Yüzük parmagıma alix avien siyah ojesiyle yan bi french yaptım ve golden rose nail art siyahıylada ince çizgiler indirdim.ve son olarak pastel 46 numaralı ojesiyle tırnağımın ortasına bi yuvarlak çizdim ve içini doldurdum tekrar nail art ojeyle çizdigim yuvarlağa gül görünümümünü verebilmek için rasgele çizikler attım :))))
Ve işte karşınızdaaaa....Ben bayıldım umarım sizde seversinizzzzz ::))))


2 yorum:

  1. 85 bu kadar tatlı bir şeftali mercansa hemen alıcam fotoğraftaki renk gerçeğe yakın mı harika valla :)

    YanıtlaSil
  2. tamamen yansıtıyor canım ama şöyle bir durum var kişinin tenine göre renk tonu farklılaşabiliyorrr

    YanıtlaSil