22 Aralık 2011 Perşembe

ALESSANDRO NAIL SPA TIRNAK UZATICI JEL

        Merhabalar kısacık bir aradan sonra yeni bir postla karşınızdayım. :))Geçenlerde sevgili arkadaşım Ayşe Vanilya Club kutusuna kavuştu içinden neler çıkmış neler ben pişman oldum üye olmadığıma :( Neyse saglık olsun.
       Kutusundan  ALESSANDRO  NAIL SPA NAIL GROWTH GEL de çıkmış.Kendisi kapalı olduğundan ve tırnak uzatmadıgından bana hediye etti :) Çok çok öpücüklere boguyorum onu .
        Ürünü henüz 2 kere kullandımm etkileri tabiki belli olmadı yanlız o muhteşem kivi kokusu bile yetiyor dogrusu artı tırnaga sürürdükten sonra kısacık bir zaman içinde emildi ve elimi 2 kere falan yıkamama ragmen kokusu kalıcılıgını korudu .Genel olarak ürün için iyi diyebiliriz fakat gerçekten tırnakları hızlıca ve uzatıyormu zaman içinde belli olucakk :)) 
NOT:Fotograf makinamın hafıza kartı kaybolduğu için fotograflıyamadım.Alıntı foto koyuyorum :)

ÇEKİLİŞİME KATILIP ŞİRİNLER MANİKÜRLÜ TAKMA TIRNAK KAZANMAK İÇİN TIK TIK  LÜTFEN

Hey there!
After a little pause here i go again My dear friend Ayşe ‘s got her brand new vanilla club box,products are aweseome and i am so contrite that i didn’t get into the club
She got ALESSANDRO NAIL SPA NAIL GROWTH GEL from the box, she gave it to me as a gift many thanks to her..
İ only tried it for 2 times, its a very short time to have the effects but has a great kiwi smell and it worths just for it..İts a very everlasting product and i hope i’ll work good my nails
PS: I couldn’t stick any photographs, thats why photo is an excerpt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder