23 Aralık 2011 Cuma

İKİNCİ MİM :)

Sevgili Flu Hayat ikinci kere mimlemiş beniii :) Sevdim ben bu mim olayını.
Fluu hayat 'a öpücüklerimi gönderiyor ve başlıyorumm :)

Konu: Yeni yılda gerçekleşmesini istedigimiz 12 dilek

1) Kesinlikle ilk ama ilk dilegim yeni bir iş.İş konusunda çok bahtsızımdır ben şu anda çalıştıgım yerde de mecburş çalışıyorum zaten :((

2) Evlenmeden önce ev aldık krediyle şu anda 4. senemiz ve 2014  sonunda bitecek ömrüm boyu kredi ödiyecegimi falan düşünmeye başladım bi yerlerden bi para çıksada bitirsek keşke borcumuzu :))

3)Sihirli bi degnek gelsin ve benim kılıgıma kıyafetime makyajıma falan bi dokunsun zira hem vakit olmadıgı için hemde oje dışındaki şeylere çok önem veremedigim için bi elin degmesi şart bana :))

4)Bahçeli ufak bir müstakil daire istiyorum.

5)Kendime ait bir oda istiyorum. bi duvarı tamamen ince  hatlı ve şık oje raflarından oluşan diger duvarda bir çalışma masası dalan :))

6)Takma tırnak üzerine yaptıgım manikürlerin tutulmasını ve bu iş üzerine kendimi geliştirerek bir dükkan açsamda fena olmaz :))

7)Hayatım boyunca kaç senedir çalışmama ragmen harcamalarımı hep kısmak zorunda kaldım şuursuzca para harcasam hoş olurdu :))

8)İstanbula İzmirden gelen birisi olarak hiç sevemedim burayı Foçaya taşınmak istiyorum :)

9)Kendime ait bi hayvan barınagı açmak ve çevremdeki bütün sokak hayvanlarına çocugummuş gibi bakmak istiyorum.

10)Yeni yılda aileye bir bireyin katılmasıda hoş olurdu sanki :))

11)Bir dag evinde bir hafta şömine başından hiç kalkmadan oturmak ve dinlenmek istiyorum.

12)Genek olarak bütün dileklerim paraya baglı şeyler olmuş :)) katılmasına Çünkü huzurum yerinde çok şükür allah ağzımızın tadını bozmasın yeter.

Evet bu mimde burada tamamlanırrr ve 12 kişi daha mimlenir :)

1)OJEMRUJUMRİMELİM
2)EYLÜLÜN TARİF DEFTERİ
3)NİLGÜN KOMAR
4) JUSTUNTİTLED
5)OJE KAFASI
6)OJE SANDIĞI
7)DESENLİ TIRNAKLARIM
8)ASWANG'IN KÖŞESİ
9)YAŞASIN RENKLİ OJELERİM
10)OJELİ PARMAKLAR
11)TIRNAKLAR FORA
12)OJE VİTRİNİ,

ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIK TIK



8 yorum:

  1. aldım ve bende kabul ettim azıcık düşünüp yayınlayacağımmmmm dileklerimi :Dteşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim canım merakla bekliyorumm yazılarınızı :)

    YanıtlaSil
  3. İnş. tüm dileklerin kabul olur iş konusunda ne kadar da hem fikiriz =)

    YanıtlaSil
  4. sagol canım senin yine 1 sene falan olmuş ben 3,5 senedir hergün ayrılcam işten diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Mimlenmişim, haberim yok! En kısa zamanda yazacağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. oo geldim geldim şekerim... hemen aldım mimi ama ne yazıcağımı bilemiyorum belki bir iki gün düşünmem gerekebilir :)

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldinizzzz :)) herkeze haber veremedim yogunluktan dolayıkii :)))

    YanıtlaSil