30 Aralık 2011 Cuma

KARIŞIK ŞEYLERRR :))

Selamlar tekrardan yılın son günlerini yaşıyoruz artık.Aslında güzel bir yılbaşı manikürü hazırlamak vardı aklıma ama yılın son günü yapmaya karar verdim.yani yarın güzel bir post gelicek haberinide verdikten sonra gelelim bugün tırnagımda ne oldugunaa dün düşünürken geçenlerde bir blogda gördügüm bu desen aklıma geldi birden ve kafama göre yuvarlaklar çizmeye başladım nedense en çok tonu olan oje rengim mavi o yüzden bende mavi tonları kullandım aslında aklımda kahverengi vardı ama kısmet daha sonra deniycem mutlaka kahve tonlarıylada :)) daha fazla uzatmak istemiyorum yarın görüşmek üzere mutlu ve esen bir yıl geçirmeniz dileklerimle sizleri fotolarla başbaşa bırakıyorummmm....

ÇEKİLİŞİM YARIN  BİTİYOR :)) 01.01.2012 'DE KAZANAN KİŞİYİ BURADAN AÇIKLIYACAGIM.HERKEZE BOL ŞANSLARRRR
KATILMAK İÇİN TIK TIK






Bu kedicigide dün yaptım fakat yıl sonu yogunlugundan bi türlü paylaşamadım kısmet şimdiyeymiş  :))


Bunuda dün gece yapmıştım deneme amaçlı  çünkü water marblede her oje kullanılmıyo malesef ama ben denedim ve denemek isteyenlere rahatlıkla söyliyebilirimki Pastel Ve Flormar ojeleri bu iş için uygun  :)))

1 yorum: