12 Aralık 2011 Pazartesi

CLAUDIO NAİL POLISH 11

       Selamm ojesever kızlarrr :)) Bugün tanıtıcağım oje holo bir oje kendilerini Eminönü Şark han 3. katta bulunan bir dükkandan aldım.Malesef dükkanın ismini hatırlamıyorum :(( Dolaşırken tesadüf üzeri karton kutuların içinde birsürü oje girince daldım içeri çok tatlı bir satıcısı varr ve sagolsun 3 ojeyi 2 tl den verdi bana :)) 6 adet oje aldım tek tek tanıtıcam inşallah :))
      Bu claudio 11 numaralı oje açık mavi bir holo oje tek katta opak degil tırnağımda 3 kat var.Fotograflar çok net degil çünkü kapalı ortamda çekildi bu yüzdende holo etkisini çok fazla gösteremedim.ama oldukça iyi bir holo oje.Daha fazla uzatmadan fotograflarla başbaşa bırakıyorum sizlerii :))

Bu arada bir çekiliş yapıyorum katılmak isterseniz  tık tık :))





16 yorum:

  1. Amaaaan be Tr.de tek holo ojesiz ojesever ben kaldım sanırım ,lanet olsun ühühüüü :((( Güle güle kullan canım,renk harika !

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜRLER CANIMM. SENİN YOKMU HOLO OLEN BENDE BUNLARLA BİRLİKTE 9 OLDULARRR EGER İST DA YAŞIYORSAN EMİNÖNÜ ŞARK HANA IGRA MUTLAKA :d

    YanıtlaSil
  3. Hayır yaaaa yook :(( Görmedim de hiç,görsem almaz mıyım . İzmir'deyim ben canımcım .

    YanıtlaSil
  4. ooo benim memleketimdesin deseneeee çok özledimm çokkkkkk :)) bu arada catherine arleyde çok güzel hololar vardı fakat tr satışını kaldırdılar ve bütün magazalarını kapadılar :((

    YanıtlaSil
  5. catherine arley eminönunde özbakınçlar kozmetikte var 75 kurus fln bu arada bu markanın siyah ve pembe holosu varda bende diğerlerinin yanında ıyy igrenc dedim franken yaptım sanırım :D

    YanıtlaSil
  6. kalanlar var tabi canım ca daaa ama magazalar gitti :( bende 2 tane bulabildimm :) digeride yeşil ama bi 10-15 katta anca renk verio :)

    YanıtlaSil
  7. Junkhead yalnız değilsin bende de hiç yok =) süpermüş rengin lizaaaaa ben de 1 haftadır cladio oje nerden bulurum diye arıyorum şişesinin şeklini çok beğenmiştim ama daha bulamadım =)

    YanıtlaSil
  8. Aman Allah'ım süper bu!!! Hem de bu fiyataa... Güle güle kullan canım gözüm kaldı aman düşürme dikkatt =D

    YanıtlaSil
  9. fluu : teşekkürler canım cladio ojelerin çogu rengi kötü aslındaa ama arada böyle güzel renkler ve kıvamlarda çıkabiliyoki bu da onlardan birii :))
    justuntilted:sagol tatlımmm düşürsemde kırılmaz heralde :))

    YanıtlaSil
  10. Vay anasını ya burda neden satmıyolar yahuu :((

    YanıtlaSil
  11. :)) canım bu oje çok tutulan bi oje degil inan burda bile çok nadir bulunuyo oda eminönünde toptan satan yerlerde falan yada bi milyoncularda anca bulunuyoo

    YanıtlaSil
  12. bu markayı edirnede bulamıyorum of yaa :((
    çokta beğeniyorum
    bana da beklerim :)
    ojesandigi.blogpot.com

    YanıtlaSil