17 Aralık 2011 Cumartesi

BENDE MİMLENDİMM :)

İlk mimimi almış bulunmaktayım bendeee :)) Sevgili FLU HAYAT mimlemiş beni cevaplamazsak olmazzz :))

Hakkımda 7 şey :)

1) Tam bir Aslan burcuyum. Hemen hemen bütün özelliklerini taşırım :) Kaprisli biri degilim ama :))
2)Tam bir hayvan delisiyim.Bütün hayvanları çok seviyorum.Börtü böcek hariç diycem ama onlarıda öldürmeye kıyamam :) Evimde bir köpegim,kedim,kuşum ve balıklarım  var Eger eşim izin verse hayvanat bahçesine döndürebilirim evi.
3)İnanılmaz sulu gözümdür hemen hemen herşeyde aglarım.Çizgi filmlerde dahil :))
4)Çok agrasifimdir.İnanılmaz kolay sinirlenir ve aynı hızla sakinleşirim.Saman alevi gibi :)
5)Oje tutkum dışında şu anda belli bir hobim yok ama gördügüm duydugum herşeyi denemekten kendimi alamam.
6)Evimde bişeylerin yerlerini degiştirmeye ve gördügün degişik dekorasyon ürünlerini evimde denemeye bayılırım.4 senedir evliyim ve daha evime boyacı sokmadım boya yapılacagı zaman tulumumu giyer ve işe koyulurum :)
7)Acayip kıskancımdır.Deger verdigim kişi eger başkasıyla benden daha çok ilgilenirse hemen suratım düşer kötü hissederim kendimi :) Fazlaca samimiyimdir hatta çevremdeki arkadaşlarım bana ismimle hitap edince kendimi bi acayip hissederim.Mutlaka canım demeliler bana:))

Sevgili FLU HAYAT'a mimden dolayı çok teşekkürlerrrr.

EYLÜLÜN TARİF DEFTERİ ve TIRNAKLAR FORA sıra sizde :)))

Bu arada çekilişime katılmak için TIK TIK

5 yorum:

  1. Ahh ben tarkanın zilli düdük şarkısına ağladığımı bilirim görüp cevapladığın için teşekkürler çok sevindim =)

    YanıtlaSil
  2. :))))) rica ederim cnaım asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. bir mim in daha var bende =)

    YanıtlaSil