7 Aralık 2011 Çarşamba

RİMMEL 500 DİSCO BALL , GABRİNİ 405

Yogun günler haftalar geçiriyorum buyüzdende bloguma yeterince vakit ayıramaz oldum malesef :(( Ara ara fırsat buldukça paylaşım yapıyorum bugünde onlardan birisi :)
      Siyah ojemin üzerine rimmel 500 disco ball sürdüm. bu ojeyi almıştım fakat deneme imkanım olmamıştı şimdi denedim ve hiç ama hiç ğişman degilimmm şahaneeeymişş.:) yanlız bu ojeyi sürmeden önce gabrininin 405 numaralı mor simli cilasını sürdüm ve üzerine rimmeli hem daha renkli hemde daha parlak olduuu :))

      Bu arada sizlere bir duyurum var.Bu oje merakı bende başladığından beri sürekli manikürlerle ve ojelerle ilgili bir iş yapma hayalleri kuruyordum.Çünkü zevk alarak yapıyorum.Bu yüzdendir ki şöyle bir adım atıyorum ve takma tırnaklara yapıcak olduğum çizgi film karakterlerini veya kişilerin istekleri doğrultusunda yapmış olduğum manikürleri uygun fiyatlarıyla satışa sunucam.Bakalım bu yolda başımıza nasıl şeyler gelicek bekleyip görecegiz :)))Şans deneyin lütfen banaaaa

Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyor ve bol ojeli günler diliyorum...Esen kalınnn






2 yorum: