28 Aralık 2011 Çarşamba

HADİ SİZDE MEŞE TOHUMU EVLAT EDİNİN ...

    Artık eskisi gibi yazamıyorum farkındayım. Yıl sonu nedeniyle oldukça yogunum fakat bu güzel kampanyayı duyunca dayanamadım ve paylaşmak istedim sizlerlede.
    Özellikle İstanbulda yaşayan insanlarda farkındalardırki heryer beton yıgını ee normal olarak insanların kalplerininde taşlaşmasına şaşmamak lazım.Bir agacın ne kadar zor yetiştigini hepimiz biliyoruz.bazı ihtiyaçlar için onlar kesiliyor fakat kesildikleri kadar ekilmiyorlar :((
    İşte bu kampanya insanları agaç ekmeye yönlendiriyor ve küçük meşe tohumları armagan ediyorlar bize.
      Sizde hem üzerinde yaşadıgımız ve herşeyinden yeterince faydalandıgımız ve üzdügümüz bu dünyaya ufacık bir armagan vermek istemezmisiniz.


3 yorum:

  1. Hemen bir tane sahiplendim :) Teşekkürler tatlım bilgilendirdiğin için. :) Gelsin bi hele gözüm gibi bakıcam ona :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir düşünce hemen gidip bakıyorum

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canlarım ilgilendiginiz için.bende bitane sahiplendim umarım hemen gelirde ailemize katılır :))

    YanıtlaSil